Kalas och magsjuka

 
Min stora son fyller fem år imorgon. Detta firades med barnkalas igår. Tårtan hade Leo beställt av min mamma, det blev en överraskning för mig för det var hemligt hur den skulle se ut.


Igår var det alltså kalas för Leos dagiskompisar. Idag var det meningen att vi skulle ha kalas för familj och vänner men det fick vi ställa in eftersom jag åkte på magsjuka igår kväll. Nu mår jag bra mycket bättre, har återfått aptiten och känner mig inte alls lika svag och matt längre. Jag stannar hemma från jobbet imorgon för att vänta ut de berömda 48 timmarna.

Födelsedagsbarnet har önskat sig middag på Donken imorgon, ni må tro att jag längtar, jag är nästintill utsvulten :-)

Ska se Solsidan som drar igång snart. Uppskattar att den går på söndagar denna säsong. Missade vartenda avsnitt förra säsongen för att vi alltid hade annat för oss. Fick låna boxen av min snälla kollega för ett tag sen.


Kommentarer
Postat av: M224

Som vanligt så får jag glädjetårar av sånt här. Så fint. :)

2011-01-16 @ 20:26:38
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilken stilig kille med fluga och allt=) Tjusig tårta också!!

2011-01-17 @ 13:00:58
Postat av: Carolines hemligheter

Åh nej vad jobbigt att du åkt på kräksjukan, tur att Leo är pigg och glad i alla fall :-) Man vill ju inte vara hängig när man fyller hela fem år!!! Mysigt med kalas för dagiskompisarna, kan tänka mig att det var full rulle ;-)



KRAMAR

2011-01-17 @ 23:15:19
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0