Flygbiljetter köpta!


Japp, här kommer vi tillbringa tre härliga veckor i vår. Än så länge har vi bara köpt flygbiljetterna, inget boende är bokat men vi kollar runt för fullt. Vi ska hyra bil i samtliga veckor och åka runt en hel del. Jag har redan börjat fundera på hur jag ska hinna med alla gigantiska gallerior ;-)


Så var det redan torsdag, underbart! Veckan har förflutit på utan några större händelser, det märks att man verkligen kommit in i rutinerna igen med träning, sambons skola osv.


På gymmet gick det riktigt bra idag, det är så skönt när energin aldrig vill ta slut, hade varit kvar längre om det inte vore för att de stänger 21.

Imorgon väntar en trevlig after work innan jag åker hem för en lugn kväll i soffan. Me like.

 


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Åhhhh, här har du en som är avis ;-) Tre veckor i Florida, ja tack!!! Vad härligt att ha en sådan resa att se fram emot nu under hösten och vintern, och att planera för såklart :-)



Ha en skön fredagskväll, kramar!

2010-09-17 @ 20:10:28
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Vad kul att de (Glada Hudik alltså) kommer till Globen, det måste jag säga till Jimmy! Han satt och grät som ett litet barn i soffan igår, är mycket mer lättrörd än vad jag är i sådana sammanhang :-)



Fast jag fällde också en tår, speciellt när föräldrarna berättade om sina barn och både förmedlade den kärlek de såklart känner men också om andra människors fördomar som de fått möta och stå upp emot under åren...



Hoppas att du har en skön onsdag, kram!

2010-09-22 @ 11:17:12
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: M224

Gilla

2010-09-22 @ 18:25:22
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0