Lill-lördag


Nyplanterade blommor i balkonglådan och kvällens middag.


Jag utnyttjade flextiden och gick tidigare från jobbet idag. Hade tur att tvättstugan var ledig så jag startade igång två maskiner på en gång. Dammsög det värsta gruset och hann till och med sitta på balkongen och läsa i en kvart innan killarna kom hem.


Till middag åt vi hamburgare som ni ser ovan, tur att vår Ica säljer Frisco-bröd, det är så himla gott. Efter maten cyklade vi iväg och tittade på ett radhus, det föll oss dock inte riktigt i smaken. Bland annat för att en stor, fet ek på allmänningen skuggade uteplatsen och en ek är som bekant inget man kan såga ner hur som helst.


Jag åker på konferens imorgon och  blir borta över natten så lilla väskan är packad. Fick ta Leos BLixten Mc Queen-väska för jag kunde inte finna någon annan bra väska, vet inte var de tagit vägen. Lär i alla fall ha färggrannast väska :-)


Nu ska jag göra något så kul som att betala räkningar.

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Åhh vad gott!!! Trist med radhuset, det kanske hade passat mig bättre, jag älskar ju ekar. :)

2010-05-26 @ 21:15:46
Postat av: Lotta

Blev hamburgare för oss igår, det är så himla gott att göra själv! Mums!



Hoppas du får en trevlig konferens!

2010-05-26 @ 23:21:31
URL: http://twokidsmum.blogspot.com
Postat av: Ann-Louise

Nej du nån Katla vill vi inte veta av inför NY-resan!!



Hoppas du har det trevligt på konferensen och får massor med god mat!!



Kram och lycka till med husletandet!

2010-05-27 @ 17:22:57
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0