Långdistanslöpare


Redo för en härlig löparrunda!


Nyduschad sitter jag i soffan efter en nätt runda på ca 12 km. Jag tror att jag är en långdistanslöpare för det blir bara lättare och lättare ju längre jag springer. Det skulle vara kul att nångång bara springa tills det tar stopp och se hur lång tid jag står ut.


Eftermiddagen har annars bestått av plock och fix i lägenheten, matlagning, dammsugning m.m. Helt enkelt det härliga hushållsarbetet som aldrig tar slut. Leo har lekt med två dagiskompisar i olika omgångar.

Imorgon ska sambon och jag ut och äta. Vart blir en överraskning för honom, hoppas han blir glad. Sen får vi se vad vi hittar på, kanske bio eller bara ta ett glas på någon uteservering.


Vi ska förresten titta på ett radhus!!!!

 


Kommentarer
Postat av: nina

snygg mage!!

2010-05-21 @ 18:56:02
URL: http://mrztigger.blogg.se/
Postat av: Daniel

Grym midja! :O

2010-05-21 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0