Soliga lördag


Det blev lite shopping igår. Tre nya armband i ljusa våriga färger och ett läppstift i nyansen Ambre Rose från Maybelline. Bilden ger inte riktigt färgen rättvisa.


God morgon denna härliga lördag!

Gårdagen var mycket trevlig. När vi hade lämnat Leo hos mina föräldrar tog vi oss in till stan och gick på Åhléns ett bra tag, där köpte jag armbanden. Vi hade inte bokat bord på tapasrestaurangen, tyvärr, det fanns inget ledigt åt oss. Vi hamnade på ett kubanskt ställe på Tegnérgatan. Maten var mycket god men portionerna alldeles för små.

När vi bänkat oss i salong ett på Sergel trodde jag först att jag råkat boka plusstolar istället för på raden bakom, det var nämligen ingen skillnad. Jag har nu kollat upp saken; plusstolarna är rad 7-10, vi satt på rad 11 med världens benutrymme så det är där man ska sitta utan att betala 20:- för extra benutrymme för det fick vi gratis ;-)

Filmen då? Jag är besviken. Antar att jag hade för höga förväntningar. Den var seg och flummig med alla drömsekvenser. Leo var inte ens snygg :-/ Nej, filmnen får en svag tvåa av mig.

Nu är det frukostdags innan vi ska ta oss till Ica Maxi och storhandla. Efter det väntar lunch hos mina föräldrar med godsaker från Hötorgshallen.


Kommentarer
Postat av: jessi

Jag har hört också att filmen är inte så bra, maken såg den och sa att den var typ en tvåa. Grattis till förlovningsdagen! härligt med kärleken.



KRAMIS

2010-03-13 @ 11:36:10
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tråkigt att filmen inte var bra. De får alltid filmer att se så spännande ut när man ser en trailer. Men det är klart, då trycker de ihop de mest spännande ögonblicken i en två timmar lång rulle till några minuter.

2010-03-13 @ 11:40:45
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0