Sköna söndag


Vackert armband som Emma gjort till mig. I hjärtat kan man sätta in ett fotografi.


Ok, det var inte så skönt att gå upp kl 6. Dagarna blir så himla långa då. Leo brukar inte påverkas av ljuset men nu gör han det. Måste hitta rullgardiner som inte glipar. Känner på mig att den här dagen kommer bli jobbig för att jag kommer va seeeeg som man blir när man går upp i ottan och bara segar hemma i flera timmar.

Bara jag inte somnar på bion. Jag och Leo ska ha en mysig mamma-son-dag idag. Vi ska se Prinsessan och grodan. P ska till Uppsala och heja fram Bajen till guldet!

En sista sak; årets STÖRSTA tistel till alla hundägare som inte plockar upp efter sin hund. Det är rent ut sagt skitäckligt med alla bajshögar som ligger överallt! FY!

 


Kommentarer
Postat av: jessi

Prinsessan och grodan är en mysig film!



Håller med dig ang hundägare, tråkigt att människor är så ego att de inte tänker på oss andra.



Ha de så bra!



KRAMIS

2010-03-21 @ 11:40:42
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hoppas att Leo gillar filmen. :)

2010-03-21 @ 12:04:14
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilket fint armband. Hoppas att du och Leo fick en mysig dag ihop! Kram

2010-03-21 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0