Rubrik


Bekväma sandaler från Åhléns


Jag åkte till Farsta en sväng efter jobbet. Där hittade jag bland annat dessa sandaler som verkar väldigt sköna. Letade även efter ballerinor eller sneakers men hittade inget jag gillade.


Usch, nu känner jag verkligen att jag har en förkylning i kroppen. Det känns alltid värst på kvällarna. Typiskt om jag blir ordentligt sjuk till långhelgen, får hoppas att det bara blir en såndär halvdan förkylning och inte som sist då jag var riktigt dålig och inte orkade göra nånting.


Skönt med halvdag på jobbet imorgon. Vi har en hel del trevligheter inbokade under påskhelgen men vi stannar på hemmaplan.


Ska tvätta av mig sminket och göra mig iordning så jag kan somna i soffan framför sista delen i CSI-triologin.

 


Kommentarer
Postat av: jessi

Fina sandalarer, tänk vad härligt när det vädret tillåter det!



KRAM

2010-04-01 @ 09:50:51
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Oh my, vilka snyggingar! Snygga & bekväma - en oslagbar kombo.



Trist med förkylning... Hoppas du kryar på dig illa kvickt! Kraaam /Miia

2010-04-01 @ 12:51:11
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0