My new best friend


Varför har jag inte köpt denna underbara uppfinning tidigare? Det är en helt fantastisk känsla att vara snustorr under armarna när jag annars har ganska riklig armsvett. Jag var helt torr till och med när jag tränade.


Tisdag igen. Jag gluttar lite på premiäravsnittet av Dating in the dark och vet inte riktigt vad jag ska tycka. Lite kul konceptet är det eftersom samhället idag är så utseendefixerat. Ska bli spännande att se hur det går för paren.

Darlingen var tvungen att jobba över idag så jag var inställd på att skippa träningen men då ringde en mamma från dagis och frågade om Leo kunde följa med dem hem, det kallar jag bra timing :-) Idag blev det 50 minuter på crossen och lite styrka.

Ska fortsätta titta på TV och sen prova lite olika outfits inför fredagens utgång.



Update: Det var tydligen utseendefixerat i alla fall. Dating in the dark alltså. Tycker synd om Andreas, Jenny såg verkligen äcklad ut när hon fick se honom i ljuset. Lustigt ändå hur stor betydelse utseendet har; i mörket dög han minsann att hångla med men när hon sett honom i ljuset kunde hon inte ens tänka sig att träffa honom en gång till.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Verkar bra att ha om man ska på anställningsintervju och man har handsvett. :D Nu har jag inte det men det kan ju vara bra att ha till "hands".

2010-03-03 @ 20:07:27
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, very funny!

2010-03-03 @ 21:34:56
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0