Mat som får en att längta till Thailand...


Ett nytt lack till min samling; Velvet från Mavala.


Jag har nyss sjunkit ner i soffan mätt och belåten efter middagen som bestod av masamancurry med kyckling. Det smakade som i Thailand, mums! Min karl är allt bra i köket.  Lugnet råder en liten stund till eftersom Leo är hos granntjejen och leker.


Denna tisdag har väl annars varit som tisdagar brukar va mest. Tränat har jag gjort så nu väntar en slapparkväll. Var sugen på att springa men alla band var upptagna när jag kom så det fick bli crosstrainern. Tycker att det är förvånansvärt många som fortfarande tränar trots att det snart är april, men det kanske beror på att vädret inte är nåt kul, så fort det blir varmt brukar folk droppa av.


Imorgon ska vi ta en tur till Jysk för att titta på ett skrivbord till Leo, till Ikea för att komplettera våra tallrikar (några har gått sönder) samt till City Gross för att fylla på kyl och frys.


Kommentarer
Postat av: Mf

Det ser verkligen smarrigt ut på din bild! Är det en typisk Thailändsk specialitet? Vad är det för smak?

2010-03-24 @ 18:50:14
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vilket fint lack! Ser ut att vara ett passande lack till vardags. Kanske jag också ska köpa mig...



Tack för mascara-tipset by the way! Kraaam

2010-03-26 @ 13:47:47
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0