Klädpanik!


Det skadar aldrig att prova ett nytt schampo. Idag fick dessa flaskor från Just Glow följa med hem. Jag tyckte att honung och kamomill doftade godast.


Idag efter jobbet flängde jag runt på stan i ett par timmar. Jag var på jakt efter en partytopp som pasar min nya kjol. Det var lättare sagt än gjort. Butikerna är fyllda med ljusa, luftiga vårplagg. För några månader sen fanns det hur mycket snygga festplagg som helst. Typiskt! Två påsar blev det men ingen av dem innehöll någon festtopp. Jag har provat outfits hela kvällen och nu står valet mellan två stycken; klänning eller den nya kjolen och en gammal topp. Om jag inte hittar något på Lindex där jag tänkte göra ett sista försök i morgon.

För övrigt känns det konstigt att femte mars snart är här. Det var en hel evighet kvar när vi bokade in den kvällen. Synd bara att en fjärdedel har bangat. Hoppas på lite att lite andra människor ska följa med ut.


Kommentarer
Postat av: jessi

Hoppas du hittar din topp och att du får en rolig kväll!!!



KRAMIS

2010-03-05 @ 08:19:51
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0