Härliga helg!


Mina nya bikini som jag är SÅ nöjd med! Det bästa av allt är att den varken är rosa eller svart. Längtar efter att inviga den på termalbadet i Budapest.


God morgon underbara lördag!

Dagen höll på att börja hemskt när Leo ville gå upp redan vid fem (!) Tror han påverkas av ljuset vilket han inte brukar göra. Han låg i alla fall kvar till strax före sju då han och Patrik klev upp. Själv somnade jag om till 8:45.


Igår bowlade jag med pappa och Patrik. Pappa fick det i julklapp av oss. Det gick dåligt för mig som vanligt. Det är så irriterande att jag nästan varenda gång får ner alla käglor utom en. Sen gick vi hem hit och åt middag. Använde mig av creme fraiche getost, honung och rosmarin i matlagningen, den var riktigt god.


Idag står det en del kuliga saker på agendan. Först ut: Träning.


Kommentarer
Postat av: Mf

Terminalbad???

2010-03-20 @ 13:26:53
URL: http://hammaras.zenfolio.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0