Filmtajm


Äntligen kom filmerna jag beställde; ikväll blir det Rädda Willy, tror att Leo kommer gilla den. Jag älskade den när jag var liten och var väldigt kär i Jesse.


Fredag igen! Känns skönt att vi har två korta arbetsveckor framför oss. Vi har varit i centrum och hämtat ut paketet med filmerna samt konstaterat att vi inte "orkar" laga mat så jag ska alldeles strax springa ner till thaikiosken och köpa mat. Jag ska ta räkor i jättestark sås, mums!


Senare blir det myspys med Leo, chips, morötter och dip. Vi får nog klara oss utan P som är fullt upptagen med att plugga till sitt livs första tenta imorgon.

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Mums gott med stark sås och räkor. Hoppas Leo gillar filmen.

2010-03-26 @ 20:22:34
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: nina

vi får se om leo oxå blir kär i jessi :P

2010-03-26 @ 21:11:37
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0