Bokat!!!


                                                                               Bild: Airtours.se
Kefalonia en vecka i augusti är bokat! Det var den första grekiska ön jag besökte. Det ska bli kul att komma tillbaka och se ön med "nya" ögon.


Känns skönt att ha åtminstone en semestervecka av tre bokad. De andra två kommer vi spendera innanför Sveriges gränser med många småresor och utflykter hoppas jag.


Utanför skiner solen från en nästan klarblå himmel. Som vanligt får jag dåligt samvete av att sitta inne. Det är något jag måste jobba på, jag måste inse att man inte kan vara ute hela tiden. Det hade såklart underlättat om man hade en tomt att påta på. Ska göra iordning balkongen till påsk tror jag minsann.


Idag har jag absolut ingen lust att träna. Tror nästan jag kommer stå över. Det känns som att jag har en begynnande förkylning i kroppen. Kanske tar fram cyckeln och tar en premiärtur med den istället.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser vackert ut! Kan tänka mig att det finns massor av fint att fota.

2010-03-30 @ 20:48:38
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Åh vad underbart att ha en resa att se fram emot!



Hoppas du har en bra tisdag

stor kram

2010-03-30 @ 21:21:19
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

ljuvligt att ha bokat semesterresa, Grekland är ju så underbart!



ja det lutar åt att vara här i krokarna o satsa på utlandsresa sen istället! Sthlm är ju underbart o det ska ju bli bra väder!!



KRAM

2010-03-31 @ 13:32:57
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Thailand?

2010-04-01 @ 09:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0