Mors Dag


Av mina älsklingskillar fick jag en solros, presentkort, en bukett med snittblommor samt fyra Triss, samtliga nitlotter.


Jag fick mina mors dag-presenter igår istället för på söndag. Dessutom hade han gjort en jättegod sallad med kräftstjärtar som stod uppdukad på balkongen när jag kom hem.


Idag har jag och Leo roat oss med en cykeltur till Farsta. Målet var egentligen en morgonrock till honom men det fanns ingen, bara en för 349:- och det vill jag inte betala. På HM hittade Leo en t-shirt och ett par kalsonger han ville ha men de fanns inte i hans storlek.


Nu sitter jag i soffan med fötterna i ett varmt fotbad. Var inne på Clas Ohlson och köpte en balja så att jag äntligen kan ta fotbad och ta hand om mina fötter. Ska peela och smörja in dem med produkterna från Mary Kay.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Fin solros :) Trist att du inte vann något på trisslotterna. Pappa fyllde ju år i dag och han vann faktiskt 100 kr på en triss-lott. Men det är inte ofta!

2010-06-02 @ 22:30:13
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

En liten tröst är att man får nog till sist och vill in....och att det ska bli fint i helgen också!!!



Kramar

2010-06-03 @ 15:00:59
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Ett fotbad låter inte alls dumt, jag är bedrövligt dålig på att ta hand om mina fötter vilket ju snart kommer att avslöjas då fossingarna skall exponeras i sommarvärmen ;-)



Mysigt med lite morsdagsfirande så här i efterhand, det är ju faktiskt mors dag VARJE dag, eller hur :-)



Kramar & sov gott!

2010-06-03 @ 22:26:48
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0