En dag att minnas





Bröllopsdagen spenderade vi hemma hos Nina och Susanne. Vi kom dit lagom för att se gästerna anlända till Storkyrkan. Jag var nyfiken på Victorias klänning och blev inte besviken. Glad att hon inte valde en långärmad modell. Under vigseln satt vi bänkade i soffan och skålade i smultronvin. Under kortegen passade vi på att äta; jättegott grillat kött med potatisgratäng och grekisk sallad. Bärbara datorn fick följa med ut så vi hade koll på vad som hände.

Resten av kvällen satt vi i soffan framför tv:n och njöt av Victorias spontana tal till folket, Olles tal och sist men inte minst Daniels tal till sin fru. Jag, liksom de flesta andra, blev grymt imponerad. Vilken kille! Har tittat på talet om och om igen, det är lika vackert varje gång. Önskar de nygifta all lycka! Undrar så var de spenderar sin smekmånad.

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad fin du var i håret dagen till ära. Jag är också så imponerad av deras tal, det kan inte vara lätt att stå där med så mycket celebert folk framför sig och för att inte tala om alla tv-kameror.

2010-06-21 @ 21:48:17
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Mf

Vaddåå långärmad klänning? Jag tycker den ser kortärmad ut ...

2010-06-22 @ 09:11:33
Postat av: Emma

Underbara bilder : - ) O Daniels tal var helt magiskt!



Tack för grattishälsningen!



Önskar dig en härlig lill-lördag!



KRAMIS

2010-06-23 @ 10:33:00
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0