About me

1. Hur gammal är du om fem år? - 32
2. Vem var den sista du träffade? - Några kollegor
3. Hur lång är du? - 164 cm.
4. Vilken var den senaste filmen du såg? - I Min Vildaste Fantasi
5. Vem ringde du senast? - Måste varit ett jobbsamtal
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - Till mamma: Ni behöver inte köpa nåt idag. Vi köpte pinnglass på Ica. Ska köpa på glassbilen nästa gång den kommer till oss.
7. Vad är dagens planer? - Ut och springa minst en mil.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Skicka sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Gifta sen 30 år
10. När såg du senast din mamma? - Igår
11. Vilken ögonfärg har du? -Ett brunt och ett grönt
13. Har du någon gång hittat en katt? - Nej
14. Vilken är din favoritplats? - Svårt, finns många härliga platser.
15. Vilken plats föredrar du minst? - Gynstolen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Förhoppningsvis har vi hittat vårt drömhus för längesen. Och så har vi ett hus eller en lägenhet utomlands.
17. Vad skrämde dig som barn? - Att mamma och pappa skulle dö
18. Vem fick dig att skratta senast? - Helene, en kollega
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Uppenbarligen inte eftersom jag har ett par stycken.
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Både ock.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? - Tre sammanlagt
23. Hur många landskap har du bott i? - Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Ja det har hänt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? - Barfota i sandaler på sommaren
26. Är du social? – Det händer ;-)
27. Vilken är din favoritglass? – Lejonet & Björnens Italiensk Choklad
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? – Använda som delbetalning av drömhuset
29. Tycker du om kinamat? - Japp, gillar all asiatisk mat
30. Tycker du om kaffe? - Gott kaffe, ja. Automatkaffe, nej
31. Vad dricker du till frukost? - Inget eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? - Höger sida ligger jag alltid på när jag ska somna.
33. Kan du spela poker? - Njaaa
34. Tycker du om att mysa? - Såklart
35. Är du en beroendemänniska? - Nja fast det är vissa saker jag måste äta med jämna mellanrum, typ indisk mat.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Ja, en bekants barn.
37. Vill du ha barn? - Jag har ett
38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? - Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Resor, restaurangbesök och kläder.
42. Äger du dyra smycken? - Nej inga snordyra
43. När känner du dig lycklig? - För det mesta.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - Fil med nektarin och havrefras
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Don't know
46. Välj ett ärr på din kropp? - Ett ärr från en vattkoppa som min pappa pillade bort skorpan på
47. Vad har du för ringsignal? - "Just idag är jag stark" med Kenta
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? -Nej tyvärr, önskar jag hade.
49. Flirtar du mycket? - Det händer ;-)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? - På tomten hos mina föräldrar.
51. Kan du byta olja på bilen? - Inte utan instruktioner
52. Har du fått fortkörningsböter? - Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? - "Den vackraste Gåvan" av Pelle Filipsson
54. Läser du dagstidningen? - Ja. Vi växlar mellan SvD och DN men föredrar DN
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Inte för tillfället
56. Dansar du i bilen? - Haha nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? - Vinyl 107
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Ett fakturanummer
59. När var du i kyrkan senast? - Måste varit i april i Budapest
60. Vilka personer utmanar du? - Den som känner sig manad


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Skojig grej, kul att veta lite mer. Undrar bara vad du arbetar med? Den kanske man ska göra!



Jag håller med om att jag hellre är lite risig nu än nästa vecka. Känns något bättre redan nu som tur är. Kollar ni på hus seriöst nu?



Kramar

2010-06-15 @ 20:50:39
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: susanne

jag jag snor då denna till min blogg så får du läsa :-)

2010-06-15 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0