Veckan som gått


Någon som längtar efter snö och kyla? Inte jag i alla fall. Älskar som sagt värme!


God morgon! Har inte bloggat på ett tag nu så jag tänkte ge er en resumé av veckan som varit:


Måndag:
Var på Bajen-Falkenberg med Linnea och Stefan (som jag inte träffat på fyra år). Det var trevligt men matchen slutade 0-0 fastän vi var sååå nära flera gånger. Tack till Hopfen som räddade oss.


Tisdag:
Efter middagen stod det kvällsdopp i Långsjön på agendan. Daniel hakade på. Tyvärr blev Leo arg och dum så Patrik åkte iväg med honom och lämnade mig och Daniel kvar så kvällen blev inte som jag tänkt mig. Men skönt med ett dopp i alla fall.


Onsdag:
Jag och mamsen var på bio och såg New York I Love You som var rätt ok men ganska seg. Det är åtta olika historier regisserade av åtta olika personer i samma film. Jag hade gärna sett att historierna flätats samman lite mer. Snygga Bradley Cooper var med och vi fick se några härliga NY-vyer.
Efter filmen mötte jag upp Stefan på Medis för att snacka lite (det är inte så lätt att prata när man står i klacken på Söderstadion). Det var riktigt trevligt och det var många gamla minnen som dök upp. Hemma 0200 efter en tur med nattbuss. Trodde t-banan gick till 03 varje dag men tydligen inte.


Torsdag: Gjorde inget särskilt. Hängde hemma bara... Leo lekte på gården med några grannungar.


Fredag:
P och jag hämtade Leo tillsammans. Åkte till mina föräldrar och lämnade bilen. Promenerade hem. Leo gick mer än halvvägs innan han blev trött och satte sig i vagnen. Grillade ryggbiff och halluomi som vi åt med en god sallad. Leo hade en kompis på besök. Vi hann även med att packa Leos väska.


Och idag är det lördag och avresedag för Leo. Om bara ett par timmar åker han iväg till en bondgård med mina föräldrar för tredje året i rad. Jag är så glad att de ger Leo möjligheten att uppleva svenskt lantbruk precis som jag fick när jag var liten.

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hade inte varit helt fel och fly till landet. Men då ska jag inte glömma myggmedel... :)

2010-07-17 @ 21:47:59
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0