Välkommen semester!


I tisdags spelade vi golf på en korthålsbana med ett par vänner. Jag hamnade i bunkern några gånger, så irriterande. Men föga förvånande då jag spelar golf en gång vart tredje år ungefär.


Äntligen är semestern här! Men vart tog semestervädret vägen? Hoppas att värmen återvänder snarast. Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta en tupplur i soffan. Efter det har jag strukit, städat och varit och handlat lite. Jag är solo ikväll då sambon är hos en kompis. Jag ska snart krypa upp i soffan med en film och lite gott.
Jag ska även passa på att njuta av min sista kväll som 27-åring :-)

 

 


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Kul med en golfrunda i bland,

hoppas du njuter av din kväll!



kramis

2010-07-23 @ 19:10:40
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Grattis 28åringen!!!



Härligt med semester, man kopplar av så. Önskar att varma vädret kommer snart så alla andra semesterfirare får njuta. jag har haft 3 v av sol så ingen nöd på mig. Men alltid skönt med bra väder!



KRAM

2010-07-24 @ 18:02:27
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0