Sen sist


Nya örhängen och filmen jag snart ska titta på.


Igår hade vi en after work på Mosebackes stora uteservering. Meterologerna hade mer eller mindre lovat regn- och åskskurar men vi klarade oss och det blev en riktigt fin kväll med blå himmel och sol. Tyvärr glömde jag kameran. Jag hade inte tänkt stanna så länge men det var väldigt trevligt så jag var hemma 23:30 vilket var lagom, var inte alls särskilt trött idag.

Idag var det körigt på jobbet. Fick avbryta min lunch för att hjälpa till i receptionen då det var tjockt med folk som skulle lämna/hämta nycklar. Till fikat bjöd chefen på jordgubbar med glass - mycket gott. Vi fick dessutom två jordgubbstårtor av en entreprenör men dem lät jag bli, är inte sååå mycket för sötsaker, glassen räckte utmärkt.

Leo badar nu, jag ska hänga tvätt, natta Leo och slutligen sjunka ner i soffan framför New Moon. Jag trodde inte att jag skulle gilla Twilight men det gjorde jag. I alla fall tillräckligt mycket för att jag måste veta hur det går. Patrik har inte sett ettan men jag har berättat i stora drag vad den handlar om så att han kan hänga med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0