Regn, regn och åter regn



Lite nytt till Leo. Foppa-tofflor, röda som kusinen har, såklart. T-shirts med Star Wars-tryck. Eftersom Leo inte kunde bestämma sig för vilken färg han ville ha blev det båda. Senare ikväll blir det mys med Planet 51 och lösgodis (Leo) och naturgodis (vuxna).


Regn och rusk beskriver bäst denna dag. Jag vet inte hur många gånger vi har blivit blöta när vi har sprungit från parkeringen och in i affärer. Meningen var att vi skulle gå på polismuséet men det fanns inte en enda p-plats att uppbringa. Vi hade säkert fått en om vi väntat men det var ett smärre kaos som rådde.
Istället åkte vi och åt lunch i Huddinge och sedan ut till Kunges Kurva där vi fick tvinga in Leo i leksaksbutiken :-0 Jag vet inte vad som tog åt honom.


Igår cyklade jag vi in till Park där förhandsvisningen av Bröderna Karlsson ägde rum. Den var riktigt rolig och galen. Klart sevärd! Cyklade hemåt i natten och hann inte undan regnet så vi blev blöta redan då.

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Snygga sandaler och fina t-shirts :)

2010-07-29 @ 20:57:53
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 17:22:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0