Räkkryssning





Torsdagkvällen spenderades ombord på MS Vindhem tillsammans med några kollegor och Nina. De flesta av oss åt tacos. Jag valde det för att det är lättare att äta, man slipper räkspad rinnandes längs handlederna. Det var härligt att stå uppe på däck med en god drink och se skärgården glida förbi. Några danser hanns med innan vi la till vid Slussen igen efter fyra timmar. Då styrde vi stegen till Engelen där jag var ett kort tag innan jag begav mig hemåt i den ljumma natten. Hur härligt är det inte att gå i en kort, tunn klänning mitt i natten utan att frysa! Me like!

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Härliga bilder ;) Jag vet, jag brukar smyga ut ibland mitt i natten i min klänning som jag har köpt på Big is Beautiful-avdelningen på Kappahl. =)

2010-07-09 @ 22:09:01
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0