Fotbollsgolf och jordgetingar






Efter jobbet åkte vi ut till mysiga Siggesta Gård på Värmdö. Det var dags för Patrik att få sin födelsedagspresent av syster med familj som var en omgång fotbollsgolf. Det var skoj även fast jag var kass och typ inte kom någon vart. Ungarna hade skoj de med, de spelade på sitt sätt varvat med lek. Det hela fick tyvärr ett abrupt slut när Leo blev biten av jordgetingar. De hade varnat för ett jordgetingbo men på ett helt annat ställe. Stackars lilla älsklingen fick ett bett i bakhuvudet, ett i pannan och ett precis ovanför ögat som svullnade upp ganska mycket. Som plåster på såren fick Leo och de andra barnen varsin glass av tjejen i serveringen. Patrik blev biten även han, men han fick ingen glass...

Efteråt åt vi middag på en pizzeria, kebabpizza blev det för min del. Har tyvärr inga bilder från middagen för vår kamera dog.

Nu sitter vi i soffan med en Leo som inte vill sova, han sov nämligen i bilen på väg hem. Jag har fötterna i ett skönt fotbad och ska snart peela, fila och smörja in dem.

Imorgon är en ny dag som bjuder på nya äventyr!

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser underbart ut, synd med getingarna och att Leo blev biten. :( Jag älskar bilden när Leo ligger på gräset.

2010-07-04 @ 09:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0