VAB

Leo fick sin andra svininfluensaspruta i tisdags. Han fick feber på natten och var hemma med mina föräldrar. Igår var han pigg så vi bestämde att det skulle bli dagis idag. På förmiddagen ringde de från dagis och sa att Leo var hängig. Han hade inte velat gå ut, något som han alltid vill.

Jag gick och hämtade honom. När vi kommit ut kastade han sig i snön och började leka och skulle absolut inte gå hem, just då verkade han inte alls hängig. Nu är vi hemma och han leker på sitt rum. Jag tror att vi kan fullfölja våra fredagsplaner som består av bio och indiskt!

Nu ska jag fixa lunch; Leo får sin favorit kycklingbitar och jag får kassler med ananas och curry.

Kommentarer
Postat av: Bloggkungen

Kycklingbitar är ju hur gott som helst!

2010-01-22 @ 12:10:04
Postat av: susanne

Vart ska ni på bio och vad ska ni se?



Kanske kan träffas å ta en öl efteråt :-)

2010-01-22 @ 14:05:13
Postat av: Daniel

Mmm kycklingbitar är gott. Hoppas att filmen är bra.

2010-01-22 @ 16:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0