Tisdag hela veckan


Orkidén jag fick av min chef för att vi uppnått telefonmålet för 2009 med råge.

God kväll denna tisdag!

Här flyter allt på. Vi har verkligen kommit in i rutinerna efter alla helger. Jag har kommit igång med träningen tre gånger i veckan igen efter att jag var krasslig de sista månaderna på året. Dessvärre får jag trängas med alla som avlagt nyårslöfte men snart, snart är de borta :-)

Den gångna helgen ägnade vi oss åt bio, middag på indisk restaurang, besök på Tekniska Museet, middagsbjudning hemma och fika hos en kompis. Mycket trevligt!

Allt rullar på som sagt, det händer i så mycket i veckorna. I morgon efter jobbet ska jag svepa av Farsta C i jakt på något att ha på mig på lördag när jag och mina gamla mammakompisar ska ut och göra stan osäker. Vi börjar med tapas på Söder, sen får vi se vad som händer. Party lär det bli i alla fall!

Just det, i måndags var Leo, eller rättare sagt busungen, i farten. Han lekte med Patriks mobil som han brukar. Plötsligt hör jag nån som pratar. Jag sliter åt mig luren och ser att han har ringt "nödsamtal". Rädd som jag blir lägger jag bara på. Det tar bara tre sekunder så ringer det. Jag svarar och tjejen i andra änden frågar efter Patrik. Han bad om ursäkt. Vadå pinsamt?? Hoppas att denna lilla fadäs inte ledde till att någon råkade väldigt illa ut.


Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Åh, vilken fin orkidée du fått av din chef! Jag önskar att jag också kunde ha orkidéer här hemma, men jag tar död på alla... Vet dock inte hur?!?



"The Reader" var klart sevärd, så hyr den! Kraaam

2010-01-26 @ 20:58:33
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: nina

jättefin blomma



håller med ovanstående talare. the reader är jättebra. och inglourious bastards

2010-01-27 @ 14:42:09
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0