Inget att skriva

Jag har inte bloggat på några dagar för jag har helt enkelt inte haft något att skriva om. Det har jag inte nu heller men jag kan avlägga en liten rapport:
Helgen som var innehöll middag på restaurang, femårskalas med massa svullande samt kompishäng. En mycket trevlig helg!

Imorgon ska jag på bio och se Fish Tank, dessförinnan blir det middag på restaurang, nice. Den filmen har ju fått högsta betyg så jag hoppas att jag också tycker att den är bra.

På söndag fyller min stora kille fyra år!!!! Det innebär kalas i dagarna två. Däremellan ska vi klämma in en 40-årsfest. Full rull precis som jag gillar!

Ska fortsätta plocka undan julsakerna nu. Killarna har kapat av alla grenar på granen så kvar är bara en kal stam.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hej!

Blir så ibland att inspirationen minskar till blogginläggen.

Vad kul att du varit i NY! Vi har inte bokat boendet än men har flera alternativ. Vi vill bo bra och helst med skylineutsikt! Har du tips kanske på boende och annat?? Blir glad för alla tips!!



Kram

2010-01-12 @ 20:42:11
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0