Fredagsmys!


Kvällens film. Fast först ska vi titta på Alvin och gänget med Leo. P har fått semlor av en entreprenör samt köpt en snuskig mängd godis. Godiset kommer inte jag röra. Men däremot kommer jag äta årets första semla.

Yes, äntligen helg!

Var på utvecklingssamtal på dagis, de hade bara positiva saker att säga om Leo så det känns bra. Han är en glad kille som är omtyckt av alla. Han äter verkligen allt på dagis till skillnad från här hemma där han inte ens smakar på vissa maträtter.

De intervjuar barnen inför samtalet varje år. Förra året sa Leo att det var han att som bestämde hemma. Nu hade han svarat att det är mamma och pappa som bestämmer hemma. Han lär sig :-)

Ska slänga ihop en fiskgryta nu. Vitlöksbröd till det.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Tack för dina NY tips!! Blir glad att du engagerar dig och skriver en rad till mig! Dina bilder gör ju en inte mindre sugen ;-)



Såg att du vill till Florida. Jag var där 97 och minns det med ett stort leende! Så åk om du får chansen nån gång!



Hoppas freagen blir så mysig som du tänkt!



Kram

2010-01-29 @ 16:57:05
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: nina

hoppas du gillade filmen. jag tyckte om den

2010-01-31 @ 07:37:38
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0