Uppdatering sen sist


I lördags slank vi in på Ljunggrens för en av deras underbart goda ingefärscocktails.


Och så var det tisdag igen. Veckorna rusar fram med en rasande fart. Helgen var kanon! En lugn fredag följdes av en inte lika lugn lördag med fyraårskalas och utgång på kvällen. Vi började med tapas på Söder för att sedan hamna på Golden Hits. Det var faktiskt första gången jag var där. Det var ett kul ställe, bra drag på dansgolven och blandad publik som jag gillar. Var där till stängning. Det var inte lätt att få tag på en taxi då, det tog säkert en halvtimme innan vi lyckades haffa en. Lite drygt när fötterna värker efter fem timmars dansande och man bara vill hem till sängen.


I söndags kom familjen Jansson hit och åt middag. Jag gjorde en potatisgratäng som blev helt perfekt om jag får säga det själv. Till den åt vi rostbiff.

Igår var det bara en vanlig tråk-måndag. Det hände ingenting utöver det vanliga. Somnade framför CSI som vanligt. Innan såg vi Familjen Annorlunda. Jag måste säga att jag tycker Jörgen i Älvdalen är störtskön! Om jag bara kunde få en tiondel av hans lugn skulle jag bli glad.

Nu ska jag glutta lite på Dirty Dancing tror jag. Eller lyssna på Hassan. Vi pratade om det på jobbet idag så jag blev sugen.


Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Vilken toppenhelg, låter som du kan leva på den utekvällen ett tag framöver :-) Jag har aldrig varit på GH på en helg, man måste väl vara där vid absolut senast nio om man inte skall få stå i kö halva kvällen? Då gäller det ju att man planerar in ett besök redan från början annars lär man ju inte komma ut så tidigt...



Härligt att jag kunde fresta dig med lite marängtårta, lova att du gör den någongång :-) Superdupergod!!!



Kramar & ha en mysig kväll!

2010-02-02 @ 20:48:58
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Daniel

Potatisgratäng är gott! Och häftig bild måste jag säga, man ser verkligen skillnaden på dina ögon.

2010-02-02 @ 21:11:43
Postat av: Anonym

Jaha, ähum - ingen middag i måndags, alltså??

2010-02-02 @ 21:42:30
Postat av: nina

jag vill till Golden när vi går ut..

2010-02-03 @ 07:26:39
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0