Nytränad


En caprese som tillbehör till kvällens kasslerrätt


God kväll i stugorna! Här sitter jag nytränad och nyduschad, skönt! Ska äntligen avsluta det vi påbörjade för längesen, nämligen göra klart och beställa fotoboken med bilder från senaste New York-resan. Jag gjorde en till mamma som hon fick i julklapp, då hamnade vår lite i skymundan men nu tänkte jag äntligen göra färdigt den.

Igår var en högst ordinär måndag; visserligen jobbade jag över lite men inte mer än att jag var hemma strax före 19. Sen blev det "Halv åtta hos mig" och obligatoriska "Familjen Annorlunda". Efter det CSI som jag såklart somnade framför. Varför ändra ett vinnande koncept? Inte för att jag vill somna men vad ska jag göra när jag bara inte kan hålla mig vaken?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0