Kurerar mig


Film, bananer och choklad - bra grejer när man är sjuk.


Jag är alltså förkyld. Jag började känna mig lite risig igår på dagen med huvudvärk (jag som aldrig har ont i huvudet) och snuva. På natten var jag ganska dålig men iomorse tyckte jag att jag kände mig rätt pigg. Men icke, efter tre timmar på jobbet gav jag upp. Den bekanta bomullskänslan börjar infinna sig i huvudet. Lunchen är uppäten och nu ska jag slänga mig i soffan med film och choklad. Gäller att äta upp den fort innan jag tappar all smak. Håll med om att det är väldigt onödigt att sätta i sig något onyttigt när man inte ens känner smaken av det.

 


Kommentarer
Postat av: Bloggkungen

Det är gott med kalorier!

2010-02-04 @ 12:10:30
Postat av: Anonym

Bakis ...

2010-02-05 @ 11:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0