Running


Mina nya joggingskor från Asics. Hoppas slippa blåsor på tårna nu


Hej på er!

Efter jobbet åkte vi en sväng till Farsta. Jag hittade det jag sökte, nämligen joggingskor. Jag längtar så tills jag ska inviga dem imorgon. Hoppas de är sköna att springa i bara och att jag slipper blåsor. Eventuellt får jag trevligt springsällskap :-)

Har haft ångest mer eller mindre hela dagen för att jag skippade gårdagens träning. Jag vet att jag inte behöver ha ångest men jag kan inte hjälpa det. Käkade istället glass i soffan framför den bedrövliga Bajen-matchen.

Nu är det godnatt-dags för Leo ser jag. Man blir alldeles förvirrad när det är så ljust ute. Han ska på dagis imorgon för första gången den här veckan så han måste lägga sig i tid.

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Snigga skor! Egentligen ska man ju gå in skorna hemma i lugn och ro eller ha dem fram o tillbaka till jobbet först. Hoppas att det går bra ändå. Och som sagt, bomullsstrumpor är SKRÄP! Tro mig! Jag talar om egen erfarenhet.

2010-04-14 @ 21:14:30
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Förstår att Farsta är ett favvocentrum hos dig med! Där är jag ofta, antar att du jobbar i närheten?



Mysigt med Greklandsresa i augusti. Har ni varit just där tidigare och kan rekommendera det? Vi funderar över vart vi ska åka, lutar åt Grekland (igen) men vill prova nått nytt.



Idag tog vi fram våra utemöbler också men att sitta ute känns lite långt borta ...men förstår att en balkong blir varmare.



God kväll och god natt!

Kramar

2010-04-14 @ 23:01:25
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Förstår att Farsta är ett favvocentrum hos dig med! Där är jag ofta, antar att du jobbar i närheten?



Mysigt med Greklandsresa i augusti. Har ni varit just där tidigare och kan rekommendera det? Vi funderar över vart vi ska åka, lutar åt Grekland (igen) men vill prova nått nytt.



Idag tog vi fram våra utemöbler också men att sitta ute känns lite långt borta ...men förstår att en balkong blir varmare.



God kväll och god natt!

Kramar

2010-04-14 @ 23:03:11
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: jessi

Det låter härligt att jogga ute nu på våren! Släng ångesten i glömskans hav, livet är för kort för att lägga energi på det. Vet att det är lättare sagt än gjort men hoppas du klarar det nästa gång!



KRAM

2010-04-16 @ 07:02:50
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0