Lugn lördag


Dessa två filmer tittade jag på igår. Jag tyckte att Så Olika var riktigt bra. Jag har alltid haft en crush on Johan Widerberg.


Klockan är strax före åtta och jag sitter i soffan med Leo som tittar på Titanic. Jag får alltid spola fram till stället där båten krockar med isberget. Kul att han är så intresserad. Det är ofta han vill titta i vår Titanicbok. Han har blivit lite av en Titanic-expert :-)


Idag står storhandling på schemat. Ska handla inför P:s kalas imorgon. Vill gärna hinna med en joggingtur också. Vi har fått erbjudande genom idrottsföreningen på jobbet att anmäla oss till halvmaran, undrar om man skulle orka hela vägen. Konditionsmässigt tror jag att jag orkar om jag lägger upp ett bra träningsschema, det som skulle kunna sätta stopp är skavsår eller andra krämpor.

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

En skön lördag med andra ord. Leo gick igenom hela Titanic-boken med mig igår. :)

2010-04-17 @ 09:22:19
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: jessi

Visst är Så olika en bra film och J Widerberg är så fin!!!



Ha en mysig söndag!



Du kommer säkert fixa maran galant!

2010-04-18 @ 10:08:43
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0