Glasstips


Lejonet & Björnens glassar är verkligen delikata. Av dessa tre har jag bara smakat italiensk choklad. Den är to die for! Den fjärde sorten vi köpte som inte är med på bild var Limonocello, även den väldigt god. Så löp och köp!


Sitter i min ensamhet och pustar ut efter dagens födelsedagsfirande. Denna gång var det Patriks tur. Vi bjöd på varma mackor och ett dignande kakbord med rulltårta, mandeltårta och chokladbiskvier bl.a. Lägenheten är nystädad och disken är diskad. Killarna är iväg och tvättar och städar bilen. Jag börjar trots allt bli lite hungrig. Tanken på att gå ner till pizzerian är ganska lockande...


Och med risk för att bli tjatig; jag är helt inställd på att det inte blir någon Budapest-resa på fredag. Får se om vi ska boka om eller boka av.  Hur vet man när man kan åka igen?? Jag som är kontrollmänniska tycker inte alls om denna ovisshet. Sen är det inte så kul heller att åka iväg på fredag för att allt verkar bra men så blir vi strandsatta där borta för att det blir samma problem igen... Senast torsdag kl 12 måste vi avboka hotellet så vi har några dagar på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0