Fredagsmys och vulkan-oro


Det goda brödet med hasselnötter, solros- och sesamfrön som mina killar hade bakat häromdagen.


Sitter i soffa i min ensamhet. Lilla älsklingen sover och den stora är ute och roar sig. Jag och Leo har haft myskväll med film och snacks. Nu funderar jag på om jag ska börja titta på en film som jag hyrde. Det känns nu som att jag kan hålla mig vaken hela filmen men det kan dessvärre snabbt ändras...


Jag håller mig uppdaterad om vulkanen. Just nu ser det inte ljust ut. Visst, det är en vecka kvar tills vi åker så man kan aldrig veta. Det vore så typiskt om vi inte kom iväg bara för att jag längtar extra mycket efter Budapest just nu. Så snälla vulkan, det räcker nu. Det är svårt att förstå att aska kan ha sån inverkan på flygplanets motorer, men tydligen smälter askan av värmen och kleggar ihop allting.


Nähäpp, ska sätta på filmen nu, får pausa och titta färdigt en annan dag i värsta fall.

 


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilket fint bröd, det ser jättegott ut. :)

2010-04-17 @ 10:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0