April-onsdag


Köpte denna klänning för ett tag sen. Har en i samma modell men annan färg sen tidigare. Tänk bruna ben och snygga sandaler till...


Redan onsdagkväll. Kan inte alla veckor vara kortveckor?? Fyra arbetsdagar per vecka vore lagom. Jag kan i alla fall glädja mig med att det bara är lite drygt två veckor tills vårt plan lyfter mot Ungern.


Jag är så gott som frisk så imorgon tänkte jag återuppta träningen efter 1½ veckas ofrivilligt uppehåll. Nån dag i nästa vecka tänker jag ta premiärjoggingturen utomhus. Borde köpa nya löparskor men det är inte världens roligaste utgift utan mer ett nödvändigt ont.


P drog iväg på en spontan grabbkväll för att se någon fotbollsmatch på krogen så jag njuter lugnet i min ensamhet. Ska väl se om det är något på burken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket nya kläder.

2010-04-07 @ 21:03:45
Postat av: Peja

Ja den var snygg, funderar på att köpa en likadan. Tänk dig mina bruna ben och sandaler!

2010-04-09 @ 13:55:21
Postat av: nina

vart köpte du klänningen? den var jättesnygg.

2010-04-14 @ 07:57:23
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0