Veckan så här långt:

Måndag: Jag och Patrik var på galapremiären av Flickan som lekte med elden. Filmen var jättebra med ett rusktigt slut. Dock fick själva arrangemanget tummen ner. Så mycket mingel med skådespelare och regissör blev det inte eftersom de var på sitt håll och vi vanliga på vårt håll. Såg i alla fall Mikael Nykvist och några till. Hade vi stått och hängt vid röda mattan hade vi sett desto fler men vi skyndade oss in eftersom vi trodde att det var där inne allt hände. Vi fick med oss Män som hatar kvinnor på DVD och Tomas Bodströms bok Rymmaren. En trevlig kväll trots min besvikelse.

Tisdag: Det hände inget särskilt. Tränade direkt efter jobbet. Tittade  på Den stora resan på SVT. Jag tycker det är riktigt roligt att titta på. Jag är imponerad av hur bra de förstår varandra trots att ingen har en aning om vad den andra säger. Ser fram emot kommande avsnitt.

Onsdag: Daniel var med och hämtade Leo. Vi tog oss in till Söder där vi åt pizza på Richardos. Där finns nästan de godaste pizzorna i hela stan. Jag tog en Parma. Jag skojar inte om jag säger att det var ett helt litet paket skinka på. På de andra ställena får man högst tre skivor. Det bästa är att man inte känner sig så tjock och onyttigt när man har ätit där. Efter maten tog vi bussen till Skanstull och sedan tuben hem.

Torsdag: Jag hämtade Leo. Gjorde inget speciellt hemma. Var och tränade på kvällen. Körde ett litet längre pass eftersom jag har fuskat lite med det den senaste tiden. Skönt var det!

Fredag: Jag hämtade Leo, vi var ute och gungade och lekte tills Patrik slutade. Då åkte vi till Ingarö och kollade in Julias match som hennes lag vann med hela 6-0 mot Värmdö. Jag hade hand om gulliga Samuel under tiden. Leo och Johannes åkte på plankor nedför en sandig backe... Efteråt mat och Idol på Bäckstigen. Spelade lite poker med Patrik innan vi la oss.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Förutom kräftskivan då. Jag är sugen på en långpromenad. Patrik ska iväg och spela lite golf så jag blir ensam med Leo. Vet dock inte om han är så sugen på att sitta i vagnen så länge. Vi kanske tar en cykeltur i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0