Tisdagen hos oss...

...ser ut som tisdagar brukar göra mest. Jag tränade efter jobbet och kom hem till dukat middagsbord. Dock hade karln i huset kokat bulguren efter anvisningen på couscous-paketet så det var lite mer tuggmotstånd än vanligt om man säger så ;-)

Jag hade tänkt titta på Idol. Det kan vara kul att se auditions, men inte resten. Vore trevligt för omväxlings skull om någon äldre kunde vinna. Ska även gå igenom Leos extrakläder som han har på dagis. Det är nog inte gjort på ett år så det kan behövas.

Imorgon ska Leo på bio med dagis igen. Denna gång ska de se Lilla Spöket Laban. Antar att de tar bussen från Bandhagen precis som förra gången. Det är så kul att de hittar på lite grejer med ungarna. Och imorse träffade Leo sin fröken Diana för första gången på säkert två månader. Han sprang fram till henne och gav henne en stor kram!

Annars längtar jag till fredag då det blir bio med svägerskorna. Innan dess ska vi äta på, en för mig, ny indisk restaurang på Sveavägen. Allt kul att prova något annat än de vanliga favoriterna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0