Mascara



Jag använder just nu fyra olika mascaror. Jag tycker det är jättesvårt att hitta någon som är riktigt bra. Förra året köpte jag Lancomes Hypnose i New York och i år köpte jag äntligen den omtalade Fiberwig samt Dior Diorshow. I morse provade jag Fiberwig och blev besviken. Jag har sett bilder på folk som har använt den samt bara hört positivt om den. På mig ser det ut som vilken mascara som helst, inte som de utlovade lösfransarna. Det kanske är mina fransar som det är fel på.

Hittills tycker jag nog att Max Factor och Dior är bäst av de jag har provat.


Fiberwig på fransarna. Ser knappast ut som lösfransar...


Kommentarer
Postat av: Hammars

... men skaffa dreadlocks, då ...

2009-10-15 @ 20:36:46
Postat av: m

2009-10-16 @ 07:23:59
Postat av: Mia ☆

Hmm, det är svårt att hitta en riktigt bra allroundmascara. Ha en mysig helg! :)

2009-10-16 @ 09:38:26
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Anonym

2009-10-17 @ 09:02:13
URL: http://linnajohansson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0