Fredagsmys

Jag har haft en lugn kväll tillsammans med min lilla älskling. Vi har ätit god middag för att sedan inta soffläge framför Nicke Nyfiken som Leo valde i videobutiken. Till filmen avnjöt vi grönsaksdip och godis för lillkillen. Det har varit en riktig festdag för honom idag med korv med bröd, saft, popcorn och glass på dagis. Efter dagis kom en dagiskompis och hennes mamma förbi på fika, det var mycket trevligt.

Jag hyrde Flickvänner från förr som tyvärr inte verkar så bra, men jag ska ge den en chans till. För övrigt börjar jag bli bio-sugen, det går ett par intressanta filmer nu. Får se om tillfälle att komma iväg ges. Skulle kanske vara lite kul och se This is it också. Min kollega såg den i onsdags, hon tyckte den var skitbra.

Ska fortsätta titta på filmen nu.


Kommentarer
Postat av: M224

Vilken mysdag för Leo. :)

2009-10-31 @ 22:21:04
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0