En stillsam lördag

Jag tog en välförtjänt sovmorgon till klockan 10 idag. Minns knappt när jag sov så länge senast. Efter frukosten åkte vi och bytte vårt trådlösa tangentbord till ett som skulle vara bättre men vete sjutton om det var någon skillnad egentligen.

Lunchen åt vi i Skärholmen. Vi har bojkottat det centrumet ett tag eftersom Boultbee infört parkeringsavgift men det är alltså borta nu efter högljudda protester från kunder och näringsidkare.

Sen svängde vi förbi mina föräldrar för en snabbfika och lämnade av lite gamla kläder som de ska skänka till välgörenhet.

Nu sitter killarna i vardagsrummet och tittar på klipp med monsterbilar på Youtube, själv flydde jag in till sovrummet efter att ha slagit in x antal presenter inför morgondagens dubbla kalas.

Klockorna är redan omställda. Kan inte påstå att jag ser fram emot att gå upp klockan sex när Leo vaknar.... Håll tummarna för att han sover längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0