Lördagsgodis


Leo med sitt lördagsgodis. Han skulle absolut sitta på stegen och äta, gullungen min


God kväll i stugorna!

Idag har vi slappat hemma hela förmiddagen. Jag och Leo har byggt massor med hans lego och pysslat lite här hemma. Efter lunch åkte vi och lämnade Leo hos mina föräldrar. Jag hade nämligen ordnat en liten överraskning åt Patrik. Vi var på bio och såg This Is It. Han fick inte veta vilken film vi skulle se förrän den började. Det var kul att höra hans gissningar. Han trodde först att det var antingen Bröllopsfotografen eller Så Olika. Men så kom det in en indisk familj i salongen, då var han bombsäker på att det var Trubbel i Paradiset vi skulle se, haha. Det var kul att han inte hade någon tanke alls på rätt film.


Hur var filmen då? Jodå, jag är inget större MJ-fan men den var kul att se hur de jobbade inför turnén. Blev faktiskt lite förvånad över att Michael var i så bra skick, fräsch och pigg, verkade inte alls sjuk. Efter filmen åt vi middag hos mina föräldrar och blev sittande ett tag med fotoalbum från 1990 och framåt.


Leo sover sen ett tag. Vi är sociala här hemma med varsin dator. Det är inte ofta det händer så någon gång ibland är det okej tycker jag.


 
Örhängena jag köpte igår och nya ljus från Ikea.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Gullig bild på Leo! :)

2009-11-08 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0