Studentmottagning


Det här mousserande rosévinet köpte vi till studentskan. Funderar på att köpa
en flaska åt oss också


Redo att gå. Blev ett klädbyte i sista minuten då det jag hade tänkt ha på mig
inte passade så bra ihop


Linnea och jag. Jag drack rosévin för första gången, det var riktigt gott!


Stilleben


Linnea och Thor, även kallad smörgåstårtekungen


Leo var i sitt esse och busade hela tiden med hunden Ozzy


Bling-blingdetalj på studentmössan


Paketöppning. Leo hjälpte gärna till. Han sa att Linnea trodde att det var en
bil i det här paketet


På hemvägen åkte vi via Sveavägen. Där hade raggare och andra samlats med
sina snygga bilar


"Titta den är cool!" Så sa Leo om ganska precis alla bilar


Coooool


Hej då, nu går vi hem!

Vilken underbar dag det har varit. Vädret har varit helt kanon. Vi satt ute och stekte i solen. När vi gick på Sveavägen var klockan närmare 21. Inte ens då frös jag. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Underbara bilder! :)

2009-05-30 @ 10:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0