Rekordtidigt

Stackars lilla älsklings-Leo brände sin hand på spisen när vi lagade middag :-( Han har präktiga blåsor på långfinger, ringfinger och lillfinger på vänster hand. Han fick spola handen under kallt vatten ett tag, det tyckte han var skönt. Sen, för att göra honom lite gladare, fick han ett plåster på vardera fingret.

Det måste sugit musten ur honom totalt för han somnade redan 18:40. Det har aldrig hänt förut. Ska bli intressant att se när han vaknar..

Hoppas det inte svider lika mycket på honom i morgon, det gör ont i mig när jag ser hur ont han har :-(

Idag har jag bestält framkallning av inte mindre än 127 bilder. Tänkte åka in och hämta dem på onsdag, slutar ju tidigt då. Måste kanske köpa ett nytt album också.

Väntar på att Patrik ska komma hem från Bajen - Malmö som Bajen visst äntligen lyckades vinna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilla gubben. Och blåsor som gör så ont.

2009-05-17 @ 20:20:26
Postat av: Daniel

Krama Leo från mig och säg att jag också har bränt mig på fingrarna.

2009-05-17 @ 21:14:46
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Stackars liten,

hoppas det är bättre idag.

Aha man får inte ge blommor enligt seden på bröllop..visste jag inte, vi fick endel blommor på vårt bröllop :-)



ha en toppendag!

kramar

2009-05-19 @ 08:40:40
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tack snälla för dina tips ang Budapest! Din bloggadress som följer med dina kommentarer fungerar inte därför jag var tvungen att fråga. Testa och klicka från de två kommentarerna som du skrivit hos mig så ser du att det inte går. Vet ej vad felet är, men bara så du vet att folk inte hittar din fina blogg den vägen =)



Tack än en ggn!



Stor kram!

2009-05-21 @ 15:35:49
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0