Lördagen


Vi mötte upp Chister och Linnea och åkte till Trollbäcken där ett mobilt nöjesfält
hade slagit ner pålarna. Vi började med lite gungning..


En lagom road Leo åker karusell


Christer och Linnea åkte den "läskigaste" attraktionen.


Kolla in slappa stilen...


Detta var lite roligare. Man styrde själv med en spak om man skulle upp eller ned


Gulle-Leo


Sedan blev det ponnyridning. Tror det var första gången Leo inte bangade utan
han verkade tycka att det var riktigt kul. Efter ridturen matade han Svarten med mask-
rosblad

På kvällen var jag och Patrik på bio och såg Änlar och Demoner. Den var väl helt ok. Det var tur att det var så längesen jag läste boken, kom nämligen inte ihåg mycket. Promenerade hem från Medis, det tog 70 minuter.

Jag är inte förvånad över Sveriges 21:a plats. Jag är kanske knäpp men jag tycker det är lite kul när det går dåligt för Sverige i ESC :-P

Nu måste jag äta frukost eftersom jag ska vara på gymmet om en timme. Idag står städning på schemat som alltid på söndagar.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Maila bilden när han åker uppe i karusellen samt den på hästen i större upplösning tack! :)

2009-05-17 @ 12:50:40
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0