Konferensen på Vildmarkshotellet

Vi kom dit strax efter 10 och började dagen med en snabbfika eftersom vi låg efter i programmet. Sen körde vi igång fram till lunchen som bestod av tre olika rätter - allt var smarrigt.

När vi hade klarat av dagens program promenerade vi bort till delfinariet där en mycket trevlig kvinna berättade massa intressant fakta om delfiner och hur det går till när de tränar dem. Sen fick vi se några konster också. Jag är så imponerad, delfiner är nog de häftigaste djuren som finns.

Sen hade vi fritid innan middagen som jag spenderade i badet tillsammans med några andra. Det var rätt skönt att sitta i bubbelpoolen. Man kunde även simma ut, skönt att ligga i det ljumma vattnet ute i den friska, svala luften.


Utsikten från mitt hotellrum


Rummet. Svårt att välja vilken säng jag skulle sova i :-)






Jag är redo att gå ner och äta middag

(Alla bilder är tagna med mobilen, därav den sunkiga kvaliten på vissa)

Middagen var även den väldigt god. Drack vin till maten. Sen fortsatte vi ner till Club Zanzibar och dansade ända tills de stängde kl 01. Tyvärr var DJ:n rätt dålig, han spelade alldeles för många nya låtar som inte går att dansa till. Jag drack några goda P2, de var riktigt bra. Skönt att skriva upp på rummet och slippa bära omkring på plånboken.
Jag somnade i samma stund som jag la huvudet på kudden, är glad att jag inte hängde med på nån efterfest då hade jag inte mått så bra som jag gjorde imorse när jag vaknade.

Idag var det bara två punkter på programmet. Vi hade rätt mycket dötid då jag passade på att sitta i solen och bara må bra. Efter lunchen hoppade vi på bussen som tog oss till VVS-museet i Katrineholm. Det var väldigt intressant och kul att gå där och titta, tyvärr hade vi bara en timme på oss och hann inte titta på allt. Vi blev guidade av två trevliga farbröder.

Väl hemma stod Patrik och stekte köttbullar som vi åt i solgasset på balkongen - härligt! Efter en jättedisk och lite bloggning har det nu blivit dags för mig att gå och träna. So long!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Mäh snygg du var på bilden. :) Jag vill också till VVS-museet, verkar intressant.

2009-05-12 @ 19:44:30
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0