Sovmorgon!

Woho! Leo sov ända till strax efter åtta. Eller ja, sju egentligen. Men klart mycket bättre än sex. Känner mig faktiskt pigg trots att jag var uppe rätt sent igår, sent för att vara jag i alla fall ;-)

När P kom hem nångång mitt i natten vaknade Leo och ville in till mig så jag har sovit med Leo i vår säng och P i Leos säng. Lovely :-)

Det blir  visst inget av dagens besök i bussgaraget :-( Eller inte den ursprungliga idén. Daniel skulle försöka fixa en nödlösning.

Jag hyrde My Sassy Girl igår. Den började väldigt konstigt och flummigt men tog sig sedan. Slutet var precis så romantiskt som jag ville ha det. Jesse Bradford var ju lite snygg ;-)
Är sugen på att se film ikväll igen. Man kanske skulle ta och gå på bio. Men vilken film ska man se?? Tror knappast jag får med mig P på En Shopoholics Bekännelser.

Nu börjar det bli dags att äta frukost. Ska vara och träna om 1½ timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0