Söndagens äventyr


Vi började med en braklunch på Donken. Ångrar fortfarande att jag inte tog chili cheese oxå


Sen provade vi olika gräsklippare på Hornbach


Vi förstod inte vad som stod, måste varit nån slags tysk-svenska


Daniel ska tjata på chefen att köpa en sån


Hm, konstig kille i bakgrunden


"Jag lovar, jag ska aldrig mer äta snabbmat"


Psychot håller hårt i kopplet


Bilden säger väl allt ;-)


Leo med tigerhuvud


Leo rattar en Scania


Här sitter han i Georges knä och kör på riktigt


Vi tog även en sväng runt Hallunda och Norsborg. Nice med tom buss


Två glada passagerare


Det var spännande i verkstan


Här tvättar man bussarna. Jag var lite orolig att tvätten skulle starta


Äntligen hemma på Söderstadion. Genrepet mot Örgryte slutade 1-0

Efter matchen åkte vi till Tallkrogen och mötte upp familjen Byström för en middag på lokala pizzerian. För min del blev det en räksallad. Leo åt bara pizzasallad som vanligt.

Patrik tog bilen hem medan jag och Leo promenerade med Susse, Kim och Neo. Det tog minst lika lång tid för mig och Leo att ta oss hem efter vi hade skilts åt som det tog att gå från Tallkrogen till Bandhagen; vartenda litet gruskorn skulle granskas....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilken dag det blev, det här kommer vi att kunna tänka tillbaka på länge. :) Det blev några bra bilder trots värdelösa ljusförhållanden.

2009-03-29 @ 20:15:36
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Kim

Bild nr 7 var lite läskig...

2009-03-29 @ 23:17:02
URL: http://slimkims.blogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

2009-03-31 @ 14:42:23
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0