Kan inte sova

Vad gör jag vaken i denna arla morgonstund?

Jag vaknade vid halv tre nång gång och kunde bara inte somna om. Till slut gick jag upp. Det värsta som finns när man inte själv kan sova är att lyssna på någon annan som sover... Någon som dessutom snarkar *hmpf*

Kom att tänka på att det finns folk som fortfarande festar på krogen vid den här tidpunkten. Hemska tanke! Jag har verkligen blivit gammal. Jag har nästan aldrig varit en sån som festar hela nätterna på krogen; de gångerna jag har varit ute till fem kan jag räkna på ena handens fingrar. Jag föredrar en hemmafest, det är så mycket trevligare än att vara på krogen/nattklubb tycker jag.

Det lyser i en del fönster, undrar vad folk gör. Om de är nattugglor eller om de kanske hade gäster igår och kvällen blev så trevlig så att gästerna aldrig vill gå...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Mäh jobbigt!

2009-03-14 @ 09:41:55
URL: http://m224.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag föredrar också hemmafester! Jag har inte kommenterat på länge nu, men jag läser! Ska blir bättre :) Kram!

2009-03-14 @ 22:26:18
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0