Guldstjärna

Leo: Mamma
Jag: Jaaa
L: Jag fick en guldstjärna av Diana idag (Diana är en av Leos fröknar)
J: Varför fick du det?
L: För att jag var duktig och lyssnade när vi var i parken
J: Det var kul att höra, vad stolt jag blir över dig

Det var så himla gulligt när han sa det. Jag frågade vilken park de var i. "Vid Svedmyra" svarade Leo. Det betvivlar jag dock. Får kolla med fröknarna imorgon.

Jag är proppis efter att ha ätit för mycket lasagne, men det är så gott när den är nygjord. Det är inte alls lika gott att värma i micron dagen efter, det krämiga försvinner liksom.

När det gäller träningen är jag rädd att jag håller på att komma ur gängorna. Det känns inte alls lika kul att gå och träna. Idag var det dessutom ännu varmare än vanligt inne på gymet, tänk då hur det blir när det är 20 grader ute. Usch.

Nu verkar det vara dags att hänga undan vinterjackan. Jag vågar inte gå ner med den i källaren än, det kommer säkert ett bakslag snart. Om inte annat så kanske den behövs 12 april. Åh vad jag längtar!

Det är hög tid att lämna in om sommarledigheten på dagis. Hur lätt var det när varken jag eller Patrik har fått vår semester beviljad. Vi har önskat sen semester så Leo kommer få gå på ett annat dagis i några veckor. Hans dagis har stängt i fem veckor, förra året var det fyra. Tycker att fem veckor är i längsta laget.

Slänger in en bild som jag hittade på min älskling. Han är 1 år och två månader där:





Kommentarer
Postat av: Daniel

Gullig bild på Leo! Vad liten han var där! :) Soft att han fick en guldstjärna. =) Min semester börjar ju om exakt (på dagen t.o.m) 4 månader!!! D.v.s den 1 augusti!!! Sen är jag ledig t.o.m den 6:e september. Men jag har ju en vecka i maj också.

2009-04-01 @ 17:50:06
URL: http://m224.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0