God jul!

Jaha då var det vinter igen då. Kunde inte detta ha kommit för sisådär tre månader sen.

Vi har varit i Gustavsberg hos Patriks föräldrar, Sune fyller år idag. Till middag fick vi varma mackor med tomat, skinka och ost. Sallad till det. Sen blev det tårta och kakor. Och vilken tårta sen! Helt ljuvlig chokladtårta med nötbotten från Delselius. Jag kände att det verkligen var längesen jag åt choklad, gud vad gott det var! Imorgon är det jag som köper Ben & Jerrys New York Super Fudge Chunk.

Vi lämnade vår bil i Gustavsberg och tog Opeln pga vädret. Inte så kul att köra parkinsonbilen med sommardäck i snöstormen :-) Vi skjutsade hem Ingela och Patrik fick sin deklaration i samma veva. Han ska få tillbaka drygt 7000:- Jag själv åkte ju på att betala 2600:- Varför vet jag inte, jag brukar alltid få tillbaka. Jaja, that's life.

Imorgon var det tänkt att vi skulle möta Emma och Vanessa på Bandängen men nu vete fasen. Iofs om snön ligger kvar så kan det ju bli pulkaåkning, det är skoj.

På söndag händer det en kul grej för Leo. Ser fram emot det.

Jag måste natta Leo nu, han vill inte bli nattad av Patrik. Ovanligt va?

Kommentarer
Postat av: nina

vad händer på söndag?

2009-03-28 @ 10:43:56
URL: http://mrztigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0