Aj! Mina lår...

För ovanlighetens skull var alla crossar upptagna när jag kom till gymmet idag. Jag sprang på bandet istället. 5 km blev det. Jag sprang med en hastighet av 4,38 min/km. Är det bra??
När jag var färdig tänkte jag köra på trampmaskinen. Jag satte igång men slutade efter exakt 1 minut och 12 sekunder.  Mina lår pallade helt enkelt inte, det var som bortdomnade. För er som inte vet brukar jag med lätthet trampa i 20 minuter.

Jag är så ovan vid att jogga, det är därför jag får sån träningsvärk. Jag hade tänkt börja jogga oftare men det blev inte av. Fast skönt är det! Kanske joggar ute imorgon istället för att gå till gymmet. Eller så gör jag som jag har tänkt många gånger; joggar ute och avslutar med gymmet.

Jaha, sista arbetsdagen innan semestern. Det innebär att vi måste packa snart = mindre roligt. Fast det känns som att det inte gör något om man packar för mycket om man åker bil, det ligger ju ändå bara i bagageluckan. Måste ha med både hårtork och plattång :-) Och flera olika skor. Och jeans, kjolar, linnen m.m. Det förvånar mig inte om vi med vår vanliga otur för skitväder på västkusten medan det är strålande här hemma.

Dags att springa ner till tvättstugan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh bara 6 veckor kvar nu för min del...

2009-06-17 @ 21:59:13
Postat av: Daniel

Vad är vitsen med en "Kom ihåg mig?" funktion när den inte gör det? :)

2009-06-17 @ 22:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0